REVIEWS

Deel hier uw ervaring

Geachte heer/ mevrouw, bent u verhuisd door Hofstad verhuizingen en wilt u uw ervaring delen met anderen? Plaats dan hier uw review over onze verhuizers en het brede aanbod van diensten!

194 beoordelingen gevonden. Totale waardering: 5/5 Voeg uw beoordeling toe
Fam. Snijder schreef op 04-11-2013 - 16:18:51
Op 12 februari jl. zijn wij verhuisd. Bij de verhuizing waren enkele lastige punten. Zo moest een gedeelte van de modelspoorbaar vervplaatst worden van onze eengezinswoning naar ons nieuwe appartement op de 3e etage. Kon niet via lift of trappen. Is gebeurd via verhuislift van Hofstad. Ook het merendeel van de meubels werd zo naar boven gebracht
Alles gebeurde op een vlotte, maar toch zorgvuldige wijze en in een prettige sfeer. Ook enkele zaken in "nazorg" werden op een zeer corecte manier afgehandeld.
Van harte aanbevolen!

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Fam. Brusse schreef op 04-11-2013 - 16:18:13
Wij zijn zeer tevreden over Hofstad Verhuizingen. Binnen 2 dagen hebben ze ons van een zeer groot 3-dubbel bovenhuis naar een nog groter huis verhuisd met heel veel trappen en dit alles zonder lift! Ze hebben alles eerst keurig ingepakt (wat ons heel veel tijd en stress heeft bespaard) en vervolgens kwam een professioneel team van 5 goedgehumeurde mannen de boel verhuizen. Het team was professioneel, vakkundig, netjes en beleefd.Al onze spullen zijn goed overgekomen, geen schade en alles weer goed in elkaar gezet. Kortom, een prima verhuisbedrijf die we iedereen kunnen aanraden. 21-2-13

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Familie Bogaerts schreef op 04-11-2013 - 16:17:55
Op maandag 4 februari zijn we door Hofstadverhuizingen, de naam zegt het al, verhuisd. Een team van 4 man stond klaar met een zonnig humeur en Haagse humor. Ze hebben vakwerk afgeleverd. Alles zonder problemen overgebracht. Geen schade en meubels en kasten weer goed in elkaar gezet. Net zijn de verhuisdozen opgehaald en nog wat nazorg bij een Kastdeur die wat klemde. Top een verhuizer die wij echt aanraden.

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Gilbert schreef op 04-11-2013 - 16:17:34
Verhuizen is een stressvolle ervaring. Het was daarom een verademing om met Hofstad te verhuizen. Vriendelijke, kundige en flexibele mensen! Zorgvuldige omgang met onze spullen.
Gezellige koffie-rondjes.
Het bed werd netjes uit en weer in elkaar gezet, de wasmachine/droger aangesloten etc. De lege verhuisdozen werden snel gebracht en gehaald.
Kortom: de verhuizing was feitelijk een ontspannen dag, dank zij de mensen van Hofstad !
Zij maakten hun belofte meer dan waar.
Verhuizen met Hofstad: een positieve ervaring.

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Loijenga schreef op 04-11-2013 - 16:17:12
Vrijdag de 25e onze (schoon-) moeder laten verhuizen door HOFSTAD VERHUIZINGEN. Binnen 2 1/2 uur 35 dozen zorgvuldig ingepakt, alle huisraad ingeladen en afgeleverd bij haar nieuwe huisje. Geen schade, dus prima gepakt en zorgvuldig geladen en vervoerd. Over het personeel: netjes, beleefd, professioneel maar bovenal, wat een gezellige mannen!!! Chapeau!!!

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Vera en Maruli Hubers schreef op 04-11-2013 - 16:16:13
Afgelopen weekend zijn wij ook door Hofstad Verhuizingen verhuisd. Om acht uur stonden ze voor de deur en om half twaalf stond de boel uitgepakt en wel op ons nieuwe adres.

Hoewel verhuizen op zich best een stressvolle ervaring is, heeft Hofstad Verhuizingen een groot deel van deze stress bij ons weggenomen. De mannen waren voorzichtig en heel vriendelijk (echte lieverds!) en ik zou hen aan iedereen die verhuist aanraden.

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Jaap en Jolanda Keppel schreef op 04-11-2013 - 16:15:32
Afgelopen weekend zijn we door Hofstad verhuisd. Alles is fantastisch gelopen. Fijne verhuizers die voorzichtig doen met je spullen, snel en deskundig werken met goede auto´s en verhuislift. Ook heel plezierig en beleefd in de omgang met ons en met elkaar.
De offerte zag er ook goed uit, zowel qua inhoud als qua prijs. Mochten we nog een keer gaan verhuizen, dan zullen we zeker weer gebruik maken van de service van Hofstad!

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
de Bregmannen schreef op 04-11-2013 - 16:14:04
Verhuizen.Hoe doen wij dat.
Hofstadverhuizingen bellen.
Zij komen langs, zetten e.e.a.via i-pad en mondeling uiteen.Prijs goed, uitleg duidelijk.Het feit dat het om een 2e en 3e verdieping ging,geen probleem.Raam eruit,lift erbij,appeltje eitje.Met goede inzet,humeur en geen schade: Hofstadver-
huizingen en medewerkers, BEDANKT

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Z. Leurs schreef op 04-11-2013 - 16:13:45
Beste verhuizers,
Onze bedrijfsverhuizing half oktober is prima verlopen. Ontzettend bedankt voor de izet en het harde werken.

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Fam. Van der Schans schreef op 04-11-2013 - 16:13:02
Beste Erwin en mannen, Op 27 november hebben jullie ons verhuisd. Alle lof over de service, zowel vóór als ná de verhuizing. Nix geen stress maar gewoon doorpakken en gezellig.
We zullen jullie zeker aanbevelen.
M.vr.gr.
Fam. Van der Schans

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Fam. Mulder schreef op 04-11-2013 - 16:12:22
Wij zagen erg op tegen de verhuizing. Maar de mensen van Hofstad: super. Zij waren snel, vriendelijk, behulpzaam en wisten ons (bijna) volledig te ontstressen. Een pluim voor ze!!!

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
R.F. van der Meer schreef op 04-11-2013 - 16:11:51
Verhuizen, een hectisch klus voor iedereen behalve wanneer je verhuist met Hofstad Verhuizingen. Goed, bekwaam correct personeel, flexibele instelling en men weet de client een rustige verhuisdag te bezorgen. In een woord een aanrader. Ga zo door.

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Fam. Olthoff schreef op 04-11-2013 - 16:11:11
Geachte heer, mevrouw,

Onze verhuizing is voortreffelijk verlopen, niets was teveel, keurige werknemers, een aanbeveling voor ieder die gaat verhuizen, echt doen HOFSTAD VERHUIZINGEN!

Met vriendelijke groet,

Fam. Olthoff

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Robert en Janien schreef op 04-11-2013 - 16:10:35
Prima ervaring om met Hofstad te zijn verhuisd. Ruim voldoende dozen en allemaal servicegericht en flexibel personeel. Zoals beloofd inderdaad geen zorgen gehad op de dag van de verhuizing (en ook nog alles heel)! Een aanrader.

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Marty Hendriks schreef op 04-11-2013 - 16:09:55
Wij hebben erg goede ervaring met Hofstad verhuizingen opgedaan. Professioneel, netjes, vriendelijk en goede prijs. de verhuizers zijn duidelijk ervaren, weten hoe ze zaken het makkelijkst en snel kunnen verhuizen. Er was geen enkele schade te bekennen ! Erg tevreden.

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Elzelien van der Starre schreef op 04-11-2013 - 16:09:02
Verhuizing op 10 oktober verliep werkelijk fantastisch. Om 8 uur kwamen de mannen en ik was om half 1 met mijn hele mikmak verhuisd naar mijn nieuwe adres. Echt super!! Hartelijk dank voor de goede service en de prettige verhuizing.

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Margarita & Oscar schreef op 04-11-2013 - 16:08:23
We zijn heel blij met Hofstad Verhuizingen. Heel vriendelijke en hardwerkend personeel. Alle afspraken zijn netjes nagekomen, het afleveren van de dozen een aantal weken voor de verhuizing, het verder inpakken van de spullen, het verloop van de verhuizing en het op komen halen van de dozen na de verhuizing.
De jongens waren supersnel met het inpakken en AL onze spullen hebben de verhuizing overleefd.
De prijs-kwaliteit verhouding is ook zeker goed. Kortom zeker een aanrader!

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
vd Maas schreef op 04-11-2013 - 16:07:50
Goed geluimd, professioneel en snel. Binnen een halve dag waren wij compleet over. Prima verhuisbedrijf.

fam. vd Maas-Stellingwerf

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Marine Stewardship Council schreef op 04-11-2013 - 16:06:57
Beste mannen van Hofstad verhuizingen,

Namens het hele MSC team: Bedankt!

Groet,
Mariska

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Janny Consolini schreef op 04-11-2013 - 16:06:11
Hele goede ervaringen met Hofstad verhuizingen : snelle, professionele afhandeling door bijzonder opgewekte en vriendelijke mensen. Van harte aanbevolen !

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Rene van Marrewijk schreef op 04-11-2013 - 16:05:48
Super verhuizing gehad voor goede prijs. Erg relaxt personeel met de nodige humor, waardoor verhuizing minder stress meebrengt.

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Anya Auer schreef op 04-11-2013 - 16:05:11
De verhuizing van onze moeder van Den Haag naar Rotterdam verliep uitstekend. Hofstad verhuizingen beveel ik van harte aan vanwege de aanwezige ervaring, goede prijsstelling, goede voorwaarden en plezierige sfeer binnen het team dat van aanpakken weet. Probleemloos van intake tot exit!

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
J.Duinker-Meelis schreef op 04-11-2013 - 16:04:26
Hofstad mijn complimenten. De verhuizing liep flot,soepel en respectvol. Na de breuk van een achter kant van een kast is de kast zonder morren of een probleem gerepareerd en weer als nieuw.Ik hoop nooit meer te verhuizen maar mocht het toch zo moeten zijn dan zal ik zeker jullie kiezen. Jullie beveel ik ook al aan bij een ieder die verhuizen wil. Jullie zijn een goed team die. Bedankt voor de goede zorg

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Scholte schreef op 04-11-2013 - 16:02:39
Verhuizing ging heel goed! Mijn dank.

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Evelien Kuijpers schreef op 04-11-2013 - 16:02:14
Beste Hofstad verhuizers,

Alsnog bedankt voor het verhuizen van onze spullen naar Papendrecht!
Goede verhuisservice en jullie werken hard door. Zeker aangezien er geen verhuisraam aanwezig is.

Lees de volledige beoordeling


Vond u deze beoordeling behulpzaam?
Verhuisbedrijf Den Haag Westland heeft een gemiddelde waardering van 5 gebaseerd op 194 beoordelingen