Els en André Greve schreef op 04-11-2013 - 16:01:34
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Bjorn & Sabine schreef op 04-11-2013 - 16:00:47
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
fam. Naessens schreef op 04-11-2013 - 15:59:58
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Stefania schreef op 04-11-2013 - 15:58:13
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Pieter de Bel schreef op 04-11-2013 - 15:56:16
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Mireille schreef op 04-11-2013 - 15:55:42
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
G. van Straalen en J. Speelman schreef op 04-11-2013 - 15:53:20
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Marcel schreef op 04-11-2013 - 15:52:55
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Annemiek schreef op 04-11-2013 - 15:52:24
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Monique de Zeeuw schreef op 04-11-2013 - 15:51:55
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
g möller schreef op 04-11-2013 - 15:51:17
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Fiona van Rees Vellinga schreef op 04-11-2013 - 15:50:51
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Ben en Margreet Storm schreef op 04-11-2013 - 15:50:10
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Maartje schreef op 04-11-2013 - 15:49:49
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Saskia Bartel schreef op 04-11-2013 - 15:49:21
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Lou schreef op 31-10-2013 - 16:26:01
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Els Grijmans schreef op 31-10-2013 - 16:23:58
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
T. ten Herkel schreef op 31-10-2013 - 15:27:14
Vond u deze beoordeling behulpzaam? 0 0
Hartelijk dank voor de snelle, zorgvuldige, nette manier van inpakken, vervoeren, uitladen en weer plaatsen van onze spullen in ons nieuwe onderkomen in Hoek van Holland. Wij konden jullie niet bijbenen. 08.00 uur aankomst te Maassluis en om 11.45 uur vertrek uit Hoek van Holland. Het enige gebtroken vaasje hadden wij nota bene zelf ingepakt.
Nogmaals onze complimenten.
Els en André Greve
Hoek van Holland